Kaixo! Ongi etorri gure blogera!espero dugu gure postak erabilgarriak izatea eta aldi berean parte hartzea inolako erreparo barik.
RSS

2010/04/12

Ikasleen elkarrekintza erraztu, hobetu eta sustatu behar dira.

Lehen aipatu dugun moduan, Ikaskide ezberdinak elkar ikas dezaten ezintasunak eta arruntak diren ikasleen elkarrekintza erraztu, hobetu eta sustatu behar dira, batak eta besteek elkar daitezen, espazioa eta denbora konpartitu behar dute, ikasi behar dituzten gaitasun sozialak lortu behar dutelako.

Esparru naturaletan garatutako gizarte estrategiak.

Estrategia hau ikasle arruntak eta ezintasunen bat duen ikasleak egoera naturtal batean jokatu daitezen, ezintasuna duen ikasleak naturalki sartuta egon behar da sartuta klase arrunt batean.

Anistazunari arreta estrategia ikasgelaren barruan.


Ikasle guztiei, ezintasuna eduki ala ez, irakaskuntza eta hezkuntza jarduera berdinetan parte hartzeko aukera ematen zaie. Horretarako ikasgela inklusiboa bakoitzan hiru puntu pedagogiko hartuko dira kontutan.

1. irakaskuntzaren pertsonalitatea
2. ikasleen autonomia
3. irakaskuntzaren egitura kooperatiboa

0 comentarios:

Publicar un comentario