Kaixo! Ongi etorri gure blogera!espero dugu gure postak erabilgarriak izatea eta aldi berean parte hartzea inolako erreparo barik.
RSS

2010/04/12

Ikasketa kooperatiboaren estruktura

Ikasketa kooperatiboa eskoletan ezartzea ikasgelako ikasketa estruktura aldatzea suposatzen du, hau da, jarduera kooperatiboaren estruktura lortu behar da, hala ere beste estruktura batzuk ematen dira, hain zuzen ere jarduera indibidualaren estruktura eta jarduera konpetitiboaren estruktura.
Jarduera indibidualaren estruktura
- Jarduerak: Ikasleek bakarrik egiten dute lan, beste ikaskideetan erreparatu gabe.
- Helburua: Ikasleek bere helburua lortzen dute beste ikaskideetan erreparatu gabe.
- Autoritatea: Ikasle- irakasle eta ikasle- ikasle erlaziorik ez dago, irakaslea da arduradun bakarra eta ikasleak hartzaile pasiboak.
- Gelako aniztasuna: Zailtasunak dituzten ikasleek irakaslearen laguntzaren beharra dute eta laguntza hau momentu puntualetan jasoko dute, eta agian ikaskide batera ere bai.
Jarduera konpetitiboaren estruktura
- Jarduerak: Ikasleek bakarrik egiten dute lan beste ikasleekin lehiatuz.
- Helburua: Beste ikasleak baino lehenago amaitzea da helburua, eta hau lortzen dute beste ikasleren bat lehenago lortu ez badu.
- Autoritatea: Ikasle- irakasle eta ikasle- ikasle erlaziorik ez dago, irakaslea da arduradun bakarra eta ikasleak hartzaile pasiboak.
- Gelako aniztasuna: Zailtasunak dituzten ikasleek irakaslearen laguntzaren beharra dute eta laguntza hau momentu puntualetan jasoko dute, beste ikasleen laguntza jasotzea oso zaila da.
Aurreko estruktura hauek dira gaur egun zentru askotan ematen direnak baina gure helburua jarduera kooperatiboaren estruktura zabaltzea eta eskoletan txertatzea da.
Jarduera kooperatiboaren estruktura
- Jarduera: Ikasleek talde txikiak osatzen dituzte elkar laguntzeko eta animatzeko.
- Helburua: Ikasleek ikasten dutenaz gain beste ikasleei laguntzea da helburua, eta hau lortzen da beste ikasleek lortu badute.
- Autoritatea: Ikasleen artean interakzia dagoenez, irakasleak eta beste ikasleek irakasten dutena ikasten dute.
- Gelako aniztasuna: Zailtasunak dituzten ikasleek irakaslearen beharra dute eta estruktura honekin bai irakaslearen bai ikasleen laguntza izango dute.
Beraz, hau da pixkanaka pixkanaka lortu behar duguna

0 comentarios:

Publicar un comentario